wtorek, 26 lipca 2016

simply flawless

cześć! Prawie półmetek? Nawet nie chce o tym myśleć! Ważne, że wakacje trwają. 
Jak je spędzacie? Aktywnie czy leniwie? Ja? I tak i tak.. trzeba spróbować wszystkiego.
Co prawda w ostatnim czasie mało, baardzo mało mam dni, które mogę nazwać leniwymi.
Plusy? Wykorzystuje wolny czas, załatwiam wiele spraw, dobrze się bawie, nawiązuje nowe
znajomości... wymieniać dalej plusy aktywnego spędzania wakacji? Nie wystarczy mi dnia.
No ale.. jakieś małe minusiki zawsze się znajdą. Chociażby mało czasu na totalne lenistwo,
popołudniowe drzemki i oglądanie filmów które ja osobiście kocham oglądać! 
Przeniosę was teraz w nieco inny temat, tytułowy. Mianowicie, zaczęłam bardzo ciekawą 
współpracę. Wiele blogerek ładuje się w jakieś beznadziejne (moim zdaniem) współprace
z tandetnymi, zagranicznymi firmami, które nic sobą tak na prawdę nie wnoszą. 
Nie zrozumcie mnie źle, nie mówię tu o każdej firmie czy współpracy.. no ale tak jest..nieważne.
Ja zaczęłam współpracę z chłopakiem, który sam projektuje super ciuchy w stylu streetwear.
Marka nazywa się Simply Flawless, - może ktoś zna? Na prawdę warto! 














t-shirt - SimplyFlawless(klik)
spodenki - Terranova
buty - Asics

27 komentarzy:

  1. Cudowna sesja <3
    Ta koszulka wpadła mi w oko :D Ostatnio bardzo pokochałam minimalizm i klasykę w modzie :)
    Obserwuje ♥
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tak aktywnych wakacji. Pierwsze trzy tygodnie spędziłam w łóżku oglądając serial Arrow, teraz dzieje się więcej, ale osoba która jest dla mnie bardzo ważna wyjeżdża do Szkocji i nie mam pojęcia czy w ogóle tutaj jeszcze wróci, więc jest dołek :/ oby sierpień był najlepszym miesiącem tych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wakacje spędzam tak samo jak ty, leniwo i aktywnie. Też tak uważam jak ty, niektóre firmy to po prostu szajstwo! Dostałam już 3 propozycję współpracy i żadnej nie przyjęłam :)
    Obserwuję i zapraszam Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka jest genialna ,taka prosta a jednak ma coś w sobie ;3 Gratuluję aktywnych wakacji,ja czekam na obóz który mam w sierpniu ;)
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zdjecia!Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz, piękna opalenizna i stylowa :) jeszcze miesiąc wakacji przed Tobą :) życzę udanych radosnych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz, piękna opalenizna i stylowa :) jeszcze miesiąc wakacji przed Tobą :) życzę udanych radosnych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja spędzam pracowicie, szkołe już skończyłam, wiec teraz życie dorosłe. Ale wy się cieszcie i korzystajcie z wolnego póki mozecie! Świetne zdjęcia i stylizacja! Buziaczki :* !

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, super zestaw :) faja koszulka i spodenki, lubię taki styl!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre blogerki to mają po tysiące współprac. Mam nadzieję, że twoja współpraca będzie dobrze przebiegać i będziesz z niej zadowolona. Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajna stylizacja
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny wpis. Fajna stylówka, sama z chęcią bym taką założyła.
    Zapraszam do mnie :)
    http://lifestylowcy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na www.lifestylowcy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o Simply Flawless, ale mają ciekawy asortyment. :D
    Świetne zdjęcia i stylizacja! :)

    Mój blog, zapraszam:)
    Odwdzięczam się za każdą obserwację.:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tym roku niestety sporo leniuchuję :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://by-vanys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. T-shirt niby prosty, do wszystkiego pasuje, ale jednak ten nadruk nadaje mu charakteru :). Super zdjęcia i powodzenia z współpracą :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety leniwie, nic mi sie nie chce, dosłownie, mogłabym caly dzień spac i spać haha

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy nie słyszałam o tej firmie. Jeśli chodzi o chińskie firmy to ja do nich nic nie mam. Sama czasem zamawiam z takich stronek ubrania. Ale zależy też jaka to firma ;) Jeśli chodzi o spędzanie wakacji to ja tak jak ty spędzam je pół na pół :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna współpraca, takie właśnie lubię :) zwłaszcza z polskimi firmami, ostatnio miałam okazję współpracować właśnie z Time for fashion ;) w sumie nie słyszałam o tej firmie ale to zapewne nowy projekt. Oczywiście obejrzałam już fanpega, naprawdę świetny marketing :) super zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam jeszcze dwa miesiące wakacji mam, a dwa już za mną.
    Świetna sportowa stylizacja.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. stylizacja mega :)

    Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale jesteś piękna! Na tych zdjęciach wyszłaś tak promiennie i wyjątkowo :D Coś pięknego, naprawdę.

    Zapraszam do mnie!
    Odpowiadam na obserwację, jeśli chcesz c:

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz, świetna letnia stylizacja! Bardzo mi się podoba! :)
    Obserwuje, ponieważ bardzo przypadł mi do gustu Twój blog. Masz na nim piękne zdjęcia i świetne teksty. Pozdrawiam , życzę miłego weekendu, a w wolnej chwili zapraszam do siebie :]

    OdpowiedzUsuń