czwartek, 15 grudnia 2016

Pomysły na świąteczny prezent!

  Cześć wszystkim! Święta zbliżają się wielkimi krokami, co oznacza, że większość z Nas
wpadło już w świąteczny szał! Zakupy, ozdoby i przede wszystkim.. prezenty. Znacie
ten problem, kiedy chcielibyście bliską osobę zaskoczyć wyjątkowym prezentem, ale 
kompletnie nie macie na niego pomysłu? Spokojnie! Postaram się Wam ułatwić wybór
i podrzucę Wam kilka pomysłów na to co kupić jako świąteczny prezent:)





Bardzo fajne są też prezenty tematyczne, odnoszące się do zainteresowań czy pasji, ale
tego niestety nie jestem wam w stanie podpowiedzieć, bo każdy ma inne hobby i nie uda mi się
chociaż bardzo bym chciała podsunąć pomysły związane z każą możliwą pasją. Pamiętajcie również,
że najbardziej cieszą prezenty od serca więc nie bójcie się w nie wkładać siebie:) 


                                                                             
A jakie są wasze pomysły na prezent? Pozdrawiam cieplutko!

11 komentarzy:

  1. Na prawdę świetne pomysły na prezenty. U niej spodobało mi się najbardziej książka, bo jestem typowym mole książkowym. a u niego akcesoria elektroniczne, u mnie tylko się się kupuje takie rzeczy mojemu bratu, bo on nie lubi dostawać żadnych rzeczy. Pozdrawiam bardzo serdecznie, świetny post. Zapraszam również do mnie------>http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/5-blogmas-pomysy-na-prezenty-dla-niej.html

    OdpowiedzUsuń
  2. najwięcej radości sprawiają chyba rzeczy wykonane własnoręcznie, ale jakoś na to nie ma mody - lepiej kupować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie mnie urzekło. Jest przecudne! Co do prezentów to są naprawdę dobre, ale nic nie zastąpi tych prosto z serca. ♥ Trzymaj się ciepło! :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze staram się dobrać prezent indywidualnie, taki, żeby był dla tej i tylko dla tej osoby :) jest to trudne :) ale na prawdę warto! :)
    piękne zdjęcie !
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dostawać książki - trzeba bardzo dobrze znać obdarowywanego, by móc kupić mu coś, co mu się spodoba :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły na prezent! Muszę powiedzieć, że z każdego bym się ucieszyła ;)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm Alkohol co roku kupuję z Tatą wujkowi.
    Ja rzadko mam pomysły na prezenty, ale jestem osobą kreatywną, więc lubię robić coś sama.

    Buziaki
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie mam wiekszego problemu z kupowaniem prezentow dla moich najblizszych, dla mojej mamy bardzo czesto jest to ksiazka, dla taty jakos dodatek/gadzet np szalik,zawieszki do kluczy, sprzet do pracy, dla mojej siostry zabawka;

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.com/2016/12/wy-pytacie-ja-odpowiadam.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze znajdę jakiś fajny prezent dla bliskich :) nie mam z tym zandgeo problemu. Ostatnio trafiłam na https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/Kino-w-kieszeni-czyli-mini-projektory-PRZEGLAD i chcę kupić taki mini projektor córce na urodziny. Myślę, że będzie zadowolona, bo dzieciaki kochają takie gadżety.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybyś była zainteresowana transkrypcją nagrań zajrzyj na https://kreacjasukcesu.pl/transkrypcja-nagran/ i zapoznaj się z ofertą tej firmy. Transkrypcja to bardzo wygodne rozwiązanie. Dzięki niej wszystkie nagrane pliki można zamienić w profesjonalne notatki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podpowiem, że warto szukać inspiracji na blogach czy generalnie w internecie. Może jakiś prezent związany z fotografią?

    OdpowiedzUsuń