piątek, 19 maja 2017

PHOTOMIX

Hejka! Ktoś jeszcze zaczął właśnie najdłuższe wakacje w życiu? Koniec matur - najpiękniejsze
uczucie. Chyba jeszcze z żadnych wakacji nie cieszyłam się tak bardzo. Ten spokój
i odpoczynek po kilku dniach pełnych nerwów był mi strasznie potrzebny.. z resztą myślę, że
nie tylko mi ale wszystkim tegorocznym maturzystom mam racje? Tyle wolnego wiążę się z
masą zdjęć także bądźcie gotowi na głównie lifestylowe posty. Nie wiem czy Was to ucieszyło
czy nie, ale ja w tej tematyce czuje się najbardziej swobodnie. Wiecie co.. nie chce mi się 
pisać nic więcej.. wolę chyba wstawić od razu zdjęcia:)





To by było na tyle.. A po większą dawkę zdjęć zapraszam na mojego snapa: WIKIISIKI
buziaki 

14 komentarzy:

  1. calkiem sporo tych zdjęc,najbardziej podobaja mi sie te na dole :)

    zapraszam do mnie :)
    http://wniqaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko ci się ten czas wolny może znudzić :D ale fakt, to uczucie wolności tuż po maturach jest niezapomniane. Szkoda tylko, że stres przed egzaminem zastępuje trema przed wynikami :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zaczęłam niedawno najdłuższe wakacje :D Mam nadzieje, że uda mi się je dobrze spożytkować i Tobie też tego życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie jest świetne :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero te wakacje zacznę za 2 lata :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę! Mnie czekają matury za rok a już boję się, że nie zdam o.o
    Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny mix
    Pozdrawiam, Madda
    maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zaczęłam. Choć za rok wybieram się do szkoły policealnej :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja juz tes po maturach. Teraz Chwil odpoczynku i potem do pracy: )

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, haha wykorzystaj te najdłuższe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely photos! Those blouse looks so breezy. Love it!

    OdpowiedzUsuń