wtorek, 29 sierpnia 2017

najdłuższe wakacje

 Cześć słoneczka moje! Co tam słychać? U mnie baaaardzo dobrze, ostatnio ciągle mam
dobry humor nie wiem czego to zasługa ale niech tak zostanie. Wielu z Was zapewne nie
podziela mojego entuzjazmu.. dlaczego tak sądzę? Odpowiedź jest prosta - 29 sierpnia.
Właśnie upływa ostatni dla wielu tydzień wakacji.. ale zaraz, zaraz... nie dla mnie! 
O ile moje wakacje się przedłużyły? Aż o miesiąc moi drodzy.. myślę, że już wiecie dlaczego:)
Tak - skończyłam liceum i idę na studia dlatego też aktualnie mam najdłuższe wakacje w życiu,
które trwają już tak na prawdę od maja.. coś pięknego. Kto jest aktualnie na tym samym
etapie edukacji co ja dobrze wie jak świetnie się teraz czuję. Przede mną zmiany, nowości..
Czy się obawiam? O dziwo nie. Nie wiem czy to kwesta tego, że jeszcze trochę czasu
zanim wszystko się zacznie ale czuje się na prawdę dobrze i jestem mega pozytywnie 
nastawiona. Wybrałam kierunek, który jak najbardziej mnie interesuje i z jednej strony
nie mogę się doczekać pierwszych zajęć. 
Lubię dodawać mixy zdjęć z telefonu - co z resztą wiecie.. więc i tym razem malutki
wakacyjny thorrowback. Lubicie takie lifestylowe posty?





36 komentarzy:

  1. ale super!!! świetne zdjęcia... klimat ^^

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/4-miesiace-wakacji-mozna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia na nowym etapie życia! :)
    A póki co, ciesz się życiem i wakacjami:)
    Super słoneczne, wakacyjne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam najdłuższe wakacje życia! :D
    Też idę na studia jednak tak fenomenalnych zdjęć jak Ty na pewno nie posiadam. Są po prostu przecudne rób ich zdecydowanie więcej bo przyjemnie się patrzy
    pozdrawiam
    http://ni3bi3ska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam miesiąc dłuższe wakacje <3 a zdjęcia są przepiękne, pozdrawiam i zapraszam do siebie- paulinoowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też idę na studia :) Masz świetne wakacje. Ja tak bardziej w pracy. Faaajne zdjęcia :))

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wypoczywam od maja, coś pięknego! Jednak trochę obawiam się 'dorosłego życia' na studiach. Dobrze, że wybrałaś coś co cie interesuje jako kierunek studiów, to najważniejsze!

    www.agnieszkaczechblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia już w dorosłym życiu i na studiach . Super , że wybrałaś kierunek , który na prawdę Cię interesuje :)
    Cudowne zdjęcia.

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na studiach. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, luźny post! Zdjęcia są przepiękne, uwielbiam takie wakacyjne mixy!
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie cudowne, pełne energii! Zazdroszczę dłuższych wakacji, u mnie nawet studia się wcześniej rozpoczynają, niż w PL. :)
    clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile pięknych zdjęć! CUDO!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam jeszcze miesiąc wakacji, oczywiście właśnie z powodu studiów. ;)
    Super zdjęcia, bije z nich dużo pozytywnej energii.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam jeszcze miesiąc wakacji, jestem na studiach :D
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link sukienki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/08/printed-dress-with-choker.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam do szkoły wracam już za kilka dni 2 klasa liceum rozszerzenia oh jak się nie chce.
    Życzę powodzenia na studiach :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny mix! <3
    4 miesiące wakacji? Nieźle, mnie to czeka za 2 lata :D
    Pozdrawiam!

    lub;ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny mix! <3
    4 miesiące wakacji? Nieźle, mnie to czeka za 2 lata :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciesz się najdłuższymi wakacjami w życiu! To super okres :) anikapietruszko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie ci zazdroszcze... Ja niestety w poniedzialek lece do szkoly! :/ Jednak tobie zycze udanego miesiaca! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. doskonale wiem jak się czujesz, bo również w tym roku wypadły moje najdłuższe wakacje, jednakże ja trochę obawiam się pójścia na studia oraz kierunku który wybrałam, no ale nie ma co się zamartwiać na zapas, gratuluję luźnego podejścia! :)
    na jaki kierunek się wybierasz?

    zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla nie te najdłuższe wakacje były po jakimś czasie nie do zniesienia bo się już w domu nudziłam i chciałam październik. Też nie mogłam doczekać się pierwszego dnia na studiach :) Na jaki kierunek się wybierasz?
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia na studiach kochana!! Wykorzystuj te wakacje jak tylko się da :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. powodzenia na studiach i miłych jeszcze miesięcznych wakacji . P.S super fotki http://natiiiiblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega wakacje! Zazdro:)

    http://www.flarri.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne miejsca!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia!
    Obserwuję <<3

    https://jadzixblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia! Ja jadę w tym roku na pierwsze zagraniczne wakacje i mam zamiar zrobić mnóstwo zdjęć - będzie świetna pamiątka! Może później wywołam je w formie foto książki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oh jak pięknie! Bardzo zazdroszczę ci wyjazdu i tych ślicznych zdjęć! Ja w tym roku lecę do Bułgarii - już odliczam dni :) Będzie to mój pierwszy lot samolotem i trochę się stresuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj też chętnie wybrałabym się na takie wakacje! Już widzę ile zdjęć bym narobiła! Niestety w tym roku nie pojadę na żaden urlop, bo wszystkie oszczędności wpakuję w budowę domu. Mam jednak nadzieję, że za rok się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę długich wakacji :) Ja w tym roku jadę do Zakopanego na tydzień :) Powoli zaczynam ogarniać wakacyjną walizkę. Mam już spakowane sukienki, spodnie i kapelusz. Muszę jeszcze zamówić buty z https://butymodne.pl/creepersy-damskie-c148422.html i jakąś torebkę. Mąż już się śmieje, że jedziemy na tydzień a ja się pakuję jak na wczasy do Grecji :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak do Zakopanego to tylko www.zebrabus.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny wpis :) Zazdroszczę takich długich wakacji. Przede mną tylko (albo aż) dwa tygodnie urlopu. Właśnie przymierzam się do zakupu tego inteligentnego zegarka sportowego https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/xiaomi-mi-watch-revolve. Mam zamiar spędzić cały urlop bardzo aktywnie i chcę mieć zegarek, który będzie kontrolował moją aktywność oraz sen.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Niesamowita podróż - bardzo Ci zazdroszczę. Ja póki co planuję wypad na Mazury i interesuje mnie żegluga elbląska. Za granicę się nie wybieram w najbliższej przyszłości. Chciałabym najpierw zwiedzić Polskę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super podróż! Musiało być niesamowicie! Robiłaś zdjęcia? My po naszej ostatniej podróży mieliśmy tyle zdjęć, że głowa mała! Niektóre z nich wywołałam w dużym formacie i wiszą w salonie.

    OdpowiedzUsuń