sobota, 5 marca 2016

a little more

cześć! Jak tam u Was? Nareszcie sobota! Mój ulubiony dzień tygodnia.. chyba nie
muszę tłumaczyć dlaczego:) Cieszycie się, że mamy już marzec? Ja bardzo! 
Czekam jeszcze aż zacznie robić się cieplutko i będę mogła schować zimową kurtkę
głęboko do szafy. Ale już bliżej niż dalej.. na szczęście. Zimą zawszę nic mi się nie chcę,
większość czasu spędzam w moim łóżku, ale kiedy zaczynam odczuwać to, że wiosna
zbliża się wielkimi krokami mam w sobie więcej chęci do tego, żeby zacząć cokolwiek robić.
Od jakiegoś czasu wróciłam nareszcie do ćwiczeń! Muszę przyznać, że czuję się o 
niebo lepiej. Zawsze kiedy zaczyna zbliżać się wiosna ja biorę się do roboty i zaczynam
nieco pracować nad figurą. Nie bawię się w diety po prostu do mojego codziennego
życia dodaję więcej ruchu. Zazwyczaj są to ćwiczenia w domu.. ale kiedy wyjdzie słońce
pewnie dołożę do tego rolki czy rower. A Wy dziewczyny też pracujecie nad swoim ciałkiem?
Może polecicie mi jakieś fajne ćwiczonka? Z chęcią poczytam wasze propozycje!










22 komentarze:

  1. Ja też ćwiczę, ale zawsze w domu :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, a Twoja figura? Łał! Jestem pełna podziwu, wyglądasz świetnie!

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spędziłam trochę czasu na Twoim blogu i bardzo mi się spodobał!
    Lecisz do obserwowanych! ♥

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja baardzo ciesze się że mamy wreszcie marzec! Świetne zdjęcia, ślicznie wyglądasz!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również wraz z początkiem zaczęłam ćwiczyć w domu. Jeśli szukasz fajnych ćwiczeń to polecam kanał Rebecca-Louise, przy jej ćwiczeniach nigdy się nie pocę, a czuję pracę wybranych partii ciała :)

    Zapraszam do mnie
    http://natalia-krawczyk.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na ten wpis! Lecisz do obserwowanych! No i świetna figura :). Tylko pozazdrościć!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://raporth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz świetną figurę *.*!
    sarkoowiniu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ściemniłaś włosy, czy mi się wydaję? Ja również na wiosnę biorę się za swoją figurę :)
    Pozdrawiam kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jaką masz śliczną sylwetkę! ♥
    Ja chodzę na siłownie i dla mnie numer jeden to suwnica a w domu to wykroki z obciążeniem :)

    Buziaki!
    Zapraszam, http://xdowhatyoulove.blogspot.com/2016/03/wyzwania-warto-je-podejmowac-czy-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz super sylwetkę! ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja z jednej strony chciałabym już schować kurtke głęboko do szafy ale z drugiej z kolei chciałabym też żeby wreszcie przyszła prawdziwa śnieżna zima

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja robię cwiczenia na nogi i mam treningi 2 razy w tygodniu, wiec jakos idzie :D ale brzuch powinnam troche zrzucic, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna stylizacja jak i Blog :) Pozdrawiam

    pysioolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetną masz figurę! Ja muszę się w końcu wziąć za siebie, bo po zimie nazbierało się kilka kg więcej niż zwykle :/

    P.S. Obserwujemy? Jak tak to zacznij i daj znać, od razu się zrewanżuję :)
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna figura! Ja wiosną zaczynam biegać, aby na lato zrzucić zbędne kilogramy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba się powtórzę ale to prawda, masz niesamowitą figurę :)
    Pięknie wyglądasz :)
    Może wspólna obserwacja ? Zacznij, jeśli jesteś na tak :*
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tak samo jak ty, gdy zbliża się wiosna, jakoś z większą
    chęcią i energią startuję ze zmianą figury. Nie chodzi tu o
    dietę, bo nigdy nie byłam na żadnej diecie. Chodzi o to by
    poprawić sylwetkę po zimowym zastoju :) super zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowita figura !!


    Zapraszam do mnie http://truskaweczkabloguje.blogspot.com
    Mile widziane komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, ze masz prześwietną figurę! *,* Ja wraz z następującą zimą rezygnuję z rowerku, na rzecz roweru z kołami :D i kilu okrążen wokół osiedla. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń