poniedziałek, 15 czerwca 2015

black even in summer

Witajcie moi drodzy czytelnicy! Jak wam lecą dni do wakacji? Odliczacie? 
Ja żyję myślą, że za dokładnie dwa tygodnie będę smażyć mięsko w Hiszpanii! 
Ogólnie powiem tak - do szkoły teraz chodzę nie przejmując się niczym.. najchętniej
to już w ogóle bym sobie ją odpuściła, ale po co będę sobie nabijać nieobecności skoro
idę tam tylko sobie posiedzieć. Jeszcze tylko 4 dni mi zostały - przeżyję. Nie będę
się dzisiaj rozpisywać, nawijać o byle czym żeby tylko było dużo, bo to jest głupie.
Napiszę wam może w skrócie co u mnie. Humor się utrzymuje.. wiadomo, że czasem
wleci jakiś chwilowy kryzys czy zdenerwowanie, ale bardzo szybko wszystko wraca
do normy. Na wszystko mam czas, nie muszę latać z wszystkim na ostatnią chwilę. 
Wszystko co mam do załatwienie załatwiam przed czasem i mam dużo czasu
dla siebie. Dzisiaj pojechałam z mamą na zakupy, bo mało letnich ciuchów mam w 
szafie.. trochę się obkupiłam. Ten post miał przedstawiać deszczowe zdjęcia, ale 
stwierdziłam, że żal dodawać takie zdjęcia skoro na dworze taka świetna pogoda i
raz dwa poszłam na zdjęcia z siostrą porobić coś nowego. No i mam! 












 Na zdjęciach jestem ubrana na czarno - ostatnio zaczęłam odchodzić od mocnych
kolorów a czarny uwielbiam! Latem czarne też wygląda fajnie można wtedy
pobawić się w kolorowe dodatki - ja postawiłam na różowe buty:)

buziaki!

30 komentarzy:

  1. Ja akurat za 2 tygodnie jadę nad morze. Miłego pobytu w Hiszpanii! ;) Wow , jesteś świetnie opalona ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dziś tez widziałam ta bluzkę i tez mi się podobała . Jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na upały tak najlepiej!
    Dołączam do obserwatorów, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta bluzka jest z takiej ' siateczki' czy tak sie tylko wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny t-shirt. :) Kontrastowe zestawienia to moje ulubione.
    HEL OOTD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też z niecierpliwością czekam na wakacje :D Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje, gdzie jesteście? Jeszcze tylko 3 egzaminy... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zabierz mnie ze sobą do Hiszpanii :c mogę jechać w walizce :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  9. You have got great attractive looks. Nice outfit.

    sweaters for men

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor butów! :)

    http://lentille-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę wyjazdu do Hiszpanii! Ja nie mam jeszcze planów na wakacje ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz ♥
    Podoba mi się jak piszesz :) Tak trzymaj :D
    Uwielbiam Hiszpanię. Zazdroszczę Ci wjazdu :*

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna masz figuree! :)
    Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. New Balance są genialne (sama mam parę i uwielbiam). A co do czarnego, to nie ważne jaka jest pora roku, czarny pasuje zawsze:)

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :)
    Czarny kolor uwielbiam, jednak nie noszę go zbyt często w lecie.

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Hiszpanii! Ciągle męczę mojego chłopaka, abyśmy tam pojechali ale pewnie dopiero w przyszłym roku :(
    I czarny zawsze jest dobry :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjecia :)
    Ja chcialabym spedzic wakacje w Hiszpani :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No i w koncu wakacje! Milej wycieczki i wypoczynku w Hiszpanii. Opalaj sie duzo hahah :) zazdroszcze Ci. Wesolych wakacji!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe, że są już wakacje. Nie mogłam się ich doczekać, ale tan na prawdę nie odczuwam ze one już są.

    Bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia, czym robisz? Ja od 1 czerwca nie mogłam się już doczekać ! Obserwuję :)

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia. Bluzka jest mega. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, serdecznie zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń