wtorek, 14 października 2014

photos say it all

witam. Korzystam z ostatniego wolnego dnia w tym moim długim weekendzie i piszę.
Pogoda się zepsuła, dzisiaj cały dzień pada. Akurat kiedy byłam w mieście musiało zacząć
lać i cała mokra jechałam tramwajem... byłam wywołać sobie kilka zdjęć, Ci co czytali 
ostatniego posta powinni być w tym zorientowani. Aktualnie wypiłam herbatę i na moment
weszłam na laptopa. Dlaczego tylko na moment? Jutro czeka mnie sprawdzian z matematyki!
Myślę, że poczekam za obiadem i potem zalegnę w książce i będę się przygotowywała. 
Nie mogę się już doczekać przerwy świątecznej. Minęło dopiero półtora miesiąca a mi już
nie chce się chodzić do szkoły.. tęsknie za wakacjami.. ale jakoś leci. Ogólnie dzisiaj chciałam
napisać post w którym przybliżę wam na zdjęciach co się u mnie działo w ostatnim czasie. 
Oczywiście zdjęcia są robione komórką, bo ją mam zawsze przy sobie. Widziałam podobny post
u jednej blogerki i bardzo mi się spodobał, więc stwierdziłam, że czemu by nie spróbować tego
u siebie:) 

                          #breakfast                                        #shopping                                                          #drink                  

#dinner                                              #learning                                      #nothing

#school                                             #friends                                            #selfie

#memories                                                #pet                                            #pizza

#girl                                                  #flowers                                             #chillout

#nikon                                             #selfie                                               #picture

To by było na tyle jeżeli chodzi o to co uzbierało mi się w między czasie na telefonie:)
Myślę, że będę dodawać posty tego typu dość regularnie, co o tym myślicie?


15 komentarzy:

  1. Super zdjęcia.
    Fajny pomysł z tym dodawaniem takiego typu postów.

    Mój blog kliiiik

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie wywołałaś zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są fajne i pomysł też. Muszę Ci powiedzieć że też mam dość szkoły :\
    Zapraszam, może wspólna obserwacja? Daj znać ;)
    jaaa-iblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mix zdjęć :)

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga,jeśli ci się spodoba, zachęcam do obserwowania i komentowania :))

    http://domi-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia . Fajny blog :D
    Zapraszam do mnie http://chudszej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mix, uroczy kociak! :)

    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny mix :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł na post :) uwielbiam oglądać takie blogi o życiu codziennym :) + http://outropic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń