wtorek, 20 września 2016

pomóż zwierzakom!

Cześć! Prze pra szam baardzo mocno za tak długą nieobecność.. Źle się z tym czuję, bo jak
dłużej tutaj nic nie napiszę, co ciągle o tym myślę. Niby miałam o czym pisać, nawet planowałam
podsumować wakacje i bardzo żałuję, że nie znalazłam na to czasu., a teraz już za późno. 
Leci trzeci tydzień szkoły, a ja dopiero teraz mam chwile na napisanie. Chciałabym myśleć, że
później będzie z górki, ale wiem, że wszystko dopiero przede mną a szkoła się dopiero rozkręca.
A teraz piszę do Was w sprawię, której nie było na blogu. Mianowicie niedawno temu napisała
do mnie dziewczyna z fundacji pomagającej bezdomnym zwierzętom. Zaproponowała współprace,
oczywiście zgodziłam się bez wahania! Tym bardziej, że mam 3 zwierzaki w domu i nie
wyobrażam sobie tak o olać innych pupilków. Fundacja nazywa się NaszeZoo, na stronie dlaschroniska.pl<klik> można zobaczyć zwierzaki, którym pomagają. Można im pomóc
na wiele sposobów.. na stronie dlaschroniska.pl można wybrać konkretnego zwierzaka i wybrać
rzecz, którą chcielibyśmy mu podarować.. na stronie fundacji NaszeZoo możecie wpłacić kwotę
od 10 do 200zł, które pomagają zwierzakom. Na prawdę zachęcam was do pomocy, 
nawet tej najmniejszej! Czasem można odpuścić sobie chyba nową bluzkę w zamian za pomoc
bezdomnym zwierzakom co? Działajcie! Więcej informacji na ich stronie: KLIKNIJ





Kochani liczę na Was! Ja i Rocky, wspomagamy bezdomne zwierzęta;)

9 komentarzy:

  1. Dobrze, że są ludzie którzy chcą jeszcze pomagać :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie akcje, zawsze pomagam jeśli tylko mam okazję i mogę ;)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna akcja, bardzo popieram eventy tego typu! :) masz śliczny uśmiech :) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa, nie słyszałam o tej akcji a dzięki Tobie mam okazję pomóc i ja!
    Super, że jeszcze komuś chce się pomagać i wspierać takie akcje.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/09/all-black-stylizacja-3.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna akcja! Ja sama wzięłam psiaka, dokładnie półtora rocznego amstafa ze schroniska, którego kocham z całego serca. Nie mogłam wziąśc niestety więcej zwierzaczków, chociaż serce mi się krajało, gdy widziałam wszystkie te smutne oczy. Dla nas to nic, parę złotych, a dla nich to obiad.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega akcja;)



    werciafoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawsze pomagam , na tyle idę mogę.

    http://skucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś prowadziłam dom tymczasowy dla zwierząt, mam więcej serca dla czworonogów niż ludzi.. ;) Popieram ! akcja super !

    www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń