sobota, 19 listopada 2016

Jak prowadzić bloga?

Cześć! Pierwsze co zrobię, to wytłumaczę się z długiej nieobecności na blogu. Były pomysły,
ambicje jednak czasu było za mało. W szkole zasypali mnie obowiązkami a kiedy już znalazłam
wolny czas to marzyłam tylko o tym aby się położyć i nic nie robić. Możliwe, że to nie tylko
objaw zmęczenia ale jesienna pogoda sprzyja leniuchowaniu, zdecydowanie. Ale teraz nieco
odżyłam, a pomysły zostały. Postaram się w najbliższym czasie je wszystkie zrealizować:)

Dzisiaj trochę hmm.. odkąd jestem na blogu sporo osób mi się pyta jak go prowadzić i zdobyć
czytelników. Nie mam konkretnego przepisu, jak prowadzić bloga aby był on prawdziwy i
popularny. To co ja robię, wypływa naturalnie. Wchodzę, piszę to o czym mam ochotę.
Mogę dać kilka rad, owszem.. ale każdy z nas powinien podejść do tego indywidualnie.
Jeżeli chodzi o tematykę to pisz o tym w czym czujesz się najlepiej. Ja mieszam lifestyle 
z modą i fotografią.. w tych tematach odnajduje się najlepiej i pisanie o tym sprawia mi 
przyjemność. Pasjonujesz się gotowaniem ale zarówno kochasz robić różnego typu DIY?
Nie bój się tego połączyć, pisz o wszystkim co kochasz i o tym na co masz ochotę. Nie
kopiuj! Pod żadnym pozorem nie próbuj kogoś naśladować, przyniesie to jedynie 
odwrócony efekt.. Bądź na blogu sobą, słuchaj czytelników, przyjmuj krytykę. Nic na siłę.
Jeżeli blog ma być tylko do współpracy i 'bycia fajnym' to nie warto, odpuść. Integruj się
z innymi blogerami, nie bój się z nimi rozmawiać.. dzielcie się wzajemną opinią - to pomaga!

Na podsumowanie mini dawka zdjęć, dawno nie było tutaj typowo lifestylowych miksów także
proszę Was bardzo:





Nie ma ich wiele, wiem i wybaczcie mi to bardzo.. nadrobię przy kolejnej okazji.
Co sądzicie o moich radach? Chętnie usłyszę wasze, może coś pominęłam, buźka;)

22 komentarze:

  1. Świetny post ! Bardzo dobrze, że napisałaś o byciu sobą :D jak dla mnie to jest najważniejsza rzecz w prowadzeniu bloga !

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja ,blog ma być takim naszym małym.miejscem w sieci,gdzie dalej jesteśmy sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, też uważam żeby każdy pisał o tym o czym chce na swoim blogu a na pewno czytelnicy zostana na dłużej i będzie ich przybywać coraz więcej ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :) Bycie sobą to podstawa znam osoby co piszą posty z przymusu np. pół roku a potem rzucają bo to jednak nie dla nich. Jak pisałaś na początku to też mam takie dni, w szkole jestem skarbnikiem w dodatku konkursy itd. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne porady
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuuper �� na pewno się przyda :))
    brunettefire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuuper �� na pewno się przyda :))
    brunettefire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne, aby starać się wnieść coś nowego i myśleć trochę inaczej, pozostając właśnie sobą ;)
    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bycie sobą to chyba podstawa, świetny blog, pozdrawiam :)
    http://c0deinecutie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry post, daje ciekawe rady, a właściwie fakty, które powinien znać każdy blogger. Ostatnio miałąm sytuację, w której mój blog został oceniony "trudno się czyta, bo jest kursywą, nagłówek wyrazisty, wolę klasyczne blogi". Pomyślałam sobie, że spoko jest zostać shejtowanym za to, że się wyróżniam ;)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z tymi radami

    Pozdrawiam i Zapraszam
    Klociabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze zdjęcia! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim trzeba pisać z pasji i miłości do bloga, inaczej nic z tego nie wyjdzie. Później to wszystko samo jakoś pojdzie, ale oczywiście, trzeba się starać i na to pracować ;) bardzo ładne zdjęcia,
    Pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda, każdy ma swój własny blog w tym dużym internecie. Ale najważniejsze moim zdaniem jest być sobą (jak napisałaś) i mieć w ogóle pomysł na siebie. Bo to jest najważniejsze. Pozdrawiam cieplutko. Zapraszam również do mnie.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/11/dlaczego-warto-czytac-ksiazki.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rady! Na pewno przydadzą się początkującym blogerkom :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobre wskazówki, na początek w sam raz.
    Pozdrawiam,
    Odnova.net

    OdpowiedzUsuń
  17. dobry post :) ciekawe rady! na pewno przydadzą się początkującym bloggerkom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam uwielbiam takie mixy zdjęć + świetne rady dla blogerów :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj będzie mi niezmiernie miło :D
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo pomysłowego bloga , a zdjęcia po prostu petarda ! ♥ Ja się dopiero rozkręcam i serdecznie zapraszam cię na mojego bloga kochana :*
    Może wspólna obserwacja ? Napisz u mnie w komentarzu :)
    bebeautysuue.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli zależy nam na prawdziwych czytelnikach to myślę, że najpierw musimy sami być dobrymi czytelnikami i czytać posty innych oraz komentować je z głową a nie na zasadzie "fajny post". I zanim zdecydujemy się na blogowanie warto dokładnie to przemyśleć, bo blog to taka "mała firma", którą możemy prowadzić regularnie, albo porzucić po tygodniu. Jeśli sądzimy, że to dobra rozrywka na wakacje to szkoda marnować na to czas.

    OdpowiedzUsuń