czwartek, 19 czerwca 2014

HOME TIME


Cześć kochani! To leci sobie właśnie długi weekend więc stwierdziłam, że napiszę post o
tym, co robię gdy jestem w domu. Mogę się założyć, że chociaż jedno z tych zajęć mamy
takie samo! Czasami lubię po prostu nic nie robić, siedzieć przy muzyce ale z czasem
to nic nierobienie się zwyczajnie nudzi! Co wtedy robię? 

* pierwsze co robię kiedy mi się nudzi to proste, odpalam laptopa! Przeglądam co nowego
w internecie i w sumie szybko się nudzę siedząc na laptopie.. wyłączam najczęściej
po godzinie czasem nawet mniej.. często też używam internetu w telefonie. Są dni,
kiedy laptopa odpalam po kilka razy, ale to rzadkość.. jak już to zimą, kiedy mróz
straszy a ja już na prawdę nie mam co ze sobą zrobić.

*bardzo, bardzo, bardzo lubię rysować! Często łapię za kartkę i ołówek i bazgrzę co mi
wpadnie do głowy. Czasem potrafię rysować nawet po godzinie.. dwie! Za to wtedy
jestem z siebie mega zadowolona, bo to zazwyczaj kończy się wspaniałym efektem!



* kto nie lubi słuchać muzyki! Chyba nikt! Ja kocham słuchać muzyki a jeszcze
bardziej sobie do niej potańczyć. Nie fajnie? Oczywiście, że fajnie.. po prostu zamknąć
się w pokoju i troszkę się poruszać.. dziewczyny, to bardzo dobrze robi nam na figurę!

*stare ciuchy potrafią sie znudzić. Jak ja sobie z tym radzę? Siedząc w domu,
nie wiedząc co ze sobą zrobić wyrzucam ciuszki z szafy i troszkę porządkuje.. czasem
znajdzie się w niej coś fajnego.. często też ze starych, nudnych ubrań można samemu z
dużą łatwością zrobić coś niesamowicie fajnego! 

*zdjęcia, zdjęcia.. gdy siedzę znudzona i spojrzę na aparat leżący niedaleko ręce
same się rwą do tego, aby schwycić ten sprzęt i popstrykać troszkę zdjęć! Czasami
robie zdjęcia niczemu.. po prostu pstrykam tu i tam i tak jakoś czas mi mija.. jak 
mam jakąś wenę na to, żeby porobić jakieś konkretne fotki mijają mi czasem po
kilka godzin! niesamowite jak fotografowanie potrafi mnie wciągnąć;)



*są momenty kiedy zwyczajnie znudzi mi się mój pokój. Co wtedy robię? Cokolwiek,
aby było w nim inaczej.. odświeżam zdjęcia, które są u mnie w każdym kącie, ze starych
nudnych pudełek robię coś fajnego, dodając jakieś naklejki, rysunki.. nowe poduszki, koce.
To wszystko potrafi zmienić całe wnętrze!

*kocham malować paznokcie! Także - proste. Sięgam po lakier i maluję!

________________________________________________________________

MAŁY BONUS DO POSTA :

Możecie w komentarzach zadawać pytania na które odpowiem w najbliższym poście.
Im ciekawsze pytania tym ciekawsze odpowiedzi, pamiętaj o tym!

DZIĘKUJĘ! POZDRAWIAM :)



12 komentarzy:

  1. robienie zdjęć i słuchanie muzyki to lekarstwo na nudę ;)
    http://mintsloth-alice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabyś być w przyszłości fotografem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego się wyprowadziłaś z Gostynia?
    Jesteś z tego zadowolona czy nie bardzo?
    Chciałabyś tam wrócić?

    OdpowiedzUsuń
  4. kto jest twoim najlepszym przyjacielem?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pytanie:
    DLACZEGO/KIEDY/JAK zaczęłaś blogować?

    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem miłośniczką aparatu i w każdej wolnej chwili zajmuje się cykaniem zdjęć. Aparat zawsze mam ze sobą a dysku miliony zdjęć, więc czas, aby coś w końcu wywołać i umieścić w albumie! Warto też przechowywać wszystkie swoje wspomnienia w papierowej wersji.

    OdpowiedzUsuń