sobota, 4 czerwca 2016

Jak przygotować się do wakacji?

Heej misie! Czy wy też już zaczynacie wyczuwać zbliżającą się wielkimi krokami
wakacyjną atmosferę? Piękna pogoda i fakt, że mamy już czerwiec w całości się do
tego przyczynia. Co zrobić, żeby wakacje były dla nas w pełni udane? Jak się
do nich przygotować i czerpać z wolnego czasu jak najwięcej? Zapraszam na kilka
porad Jak przygotować się do wakacji!


WYBIERZ SIĘ NA ZAKUPY I UZUPEŁNIJ SZAFĘ LETNIMI UBRANIAMI!

Najwyższa pora żeby nieco odświeżyć ciuszki! Ciepłe rzeczy chowamy w głąb
szafy - pora na coś luźniejszego! W sklepach można trafić na perełki, w których
podczas wakacji będziemy wyglądały zjawiskowo. Krótkie topy, spodenki a może
sukienki czy krótkie kombinezony? Wszystko się przyda na letnie dni:)

POPRAW OCENY W SZKOLE!

Koniec roku to dla wielu latanie za ocenami bla bla bla.. Zróbcie to jak najszybciej,
aby czym prędzej poczuć wolne od szkoły. Im szybciej dojdziemy do zadowalających
nas ocen tym szybciej będziemy mogli odpocząć od nauki:)

ZAŻYJ TROCHĘ RUCHU!

Nie ma nic lepszego niż trochę ruchu - tym bardziej przed wakacjami. Wskakuj na
rower, ubieraj rolki a może idź pobiegać? Dzięki temu w wakacje będzie się
czym pochwalić wskakując w bikini. Nie ma to jak smukłe ciałko:)

ZADBAJ O SKÓRĘ!

A przede wszystkim jej nawilżenie. Słońce daje się we znaki więc uważaj z opalaniem!
Balsamuj ciało aby skóra nie była sucha szczególnie po goleniu.

ZAPLANUJ SOBIE CZAS!

Żeby potem nie okazało się, że masz go za mało.. Wypisz wszystkie plany, wycieczki
żeby było wiadomo kiedy możesz planować coś jeszcze. Wakacje bardzo szybko
lecą więc czas jest bardzo cenny. Wykorzystaj je w stu procentach.

NIE BÓJ SIĘ ZMIAN!

W końcu od czego są wakacje. Masz ochotę poszaleć? Czemu nie! W końcu
zmiany są dobre.. może przyda się coś nowego na nowy start?? Może nowa
fryzura, kolor albo podejście? Przecież zmiany nie muszą być tylko w wyglądzie, prawda?




Na ile procent czujecie się przygotowani do wakacji? Ja tak na 60.. może 70 procent,
ale jeszcze trochę czasu mi zostało. Może macie jakieś inne pomysły co zrobić, żeby
wakacje były najlepszym czasem w naszym życiu?
buziaki

27 komentarzy:

  1. Na jakieś 0... Moze byłabym na więcej gdybym jakoś z sensem je spędzała ale Eh, niestety. W kazdym razie super post i pewnie kilku osobom posłuży. http://nekoworlds.blogspot.com/2016/05/klasyka-balm-mary-lou-manizer.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czuje się przygotowana tak na 80% jeszcze tylko zrzucić ten nadmiarek tłuszczu i będzie idealo:) Świetny post!
    Mska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poki co to jeszcze poprawiam oceny. Co do ubran, to mam zamiar odwiedzic pare second hand'ow i wygrzebac cos superowego :)

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szerze mówią w ogóle do wakacji nie jestem przygotowana naprawdę super blog:O
    julie-s-wolrd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że jestem przygotowana na jakieś 70% jeszcze kilka ocen, pare ciuchów i trochę jeszcze schudnąć i bede przygotowana na 100%

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ! Akurat robimy zakupy przed wakacyjne ;* Mamy dużooo do roboty w szkole :) Staramy się o paski ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis. Ja uwielbiam wakacje i nie mogę się już ich doczekać. :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez ten post jeszcze bardziej wyczekuje wakacji! Część rad, które wypisałaś już powoli wcielam w życie! :D
    Przy okazji muszę napisać, że bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga :) Jest bardzo oryginalny!
    xashimix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Taki na czasie :D
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem przygotowana do wakacji na jakieś 70%, bo poprawiam jeszcze oceny, ale to tylko w tym tygodniu. Do tego zaczynam się odchudzać i w piątek jadę na poszukiwania letnich ciuszków :)

    http://dominikaano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. czego używasz do włosów?

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! Mnie tylko zostały oceny do poprawienia! ;) ♥

    http://spectrumxshadow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tylko odliczam czas do wolnego! I wierzę, ze te wakacje bedą niezapomniane! Jestem w stu procentach zgodna z twoimi radami, a podobny post gości na moim blogu - sama uwielbiam byc przygotowana do wakacji. Szczerze mówiąc jedyne co mi zostało do zrobienia to... Zakupy! Zapraszam do siebie! Nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 70% już będzie :) ja odliczam dni na kalendarzu, nie mogę się doczekać wakacji! Co do przygotowań - u mnie raczej wszystko na spontana <3

    alicjawkrainiekotow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To się zgadza. Wakacje to dobry czas na zmiany, zwłaszcza dla młodych. Warto również poza samym wyglądem - zrobić coś nowego. Nowe doświadczenia mogą przynieść nam wiele mądrości, które w przyszłości możemy wykorzystać na własną korzyść ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja odliczam z niecierpliwością dni do wakacji :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia i fajne rady z których na pewno skorzystam ♥
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://niegrzeczna1999.blogspot.com/ Mój blog, dopiero zaczynam, serdecznie zapraszam ;)

      Usuń
  18. Zdecydowanie muszę uzupełnić szafę. :D
    http://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wakacje już czuje od dwóch tygodni. Oceny poprawione, lekcje luźniejsze, sprawdzianów i kartkówek powoli mniej. Pozostało już tylko czekać, czekać przez tez 18. dni!
    W blogu się zakochałam, lecę czytać dalej! ;))

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też już powoli czuję ducha wakacji. Jednak największe odczucie daje mi 38 stopni na dworze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oceny już poprawione ,lekcje już niektóre są luźne , sprawdzianów już brak. Pozostało tylko odliczać do końca roku ;)
    http://patrycjaalicja.blogspot.com/2016/06/filmy-godne-polecenia-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post :) Ja jestem maturzystką i już dawno zaczęłam swoje wakacje! :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja już mam wakacje :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wakacje to najlepszy czas na zmiany!
    Pozdrawiamy z Zielonej Brygady :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wakacje to najlepszy czas do przemyśleń :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tylko wakacje są dla tych co całe 10 miesięcy pracowało lub się uczyło. Dla leni wakacji nie ma.

    OdpowiedzUsuń