sobota, 14 stycznia 2017

phone photos + kup kalendarz

heeej! Mam wrażenie, że nie było mnie tutaj wieki.. przepraszam. Nie będę się tłumaczyć,
bo to bez sensu po prostu jestem i piszę:) Co tam u Was słychać? Ja bez żadnego podsumowania
roku i tak dalej.. po prostu rok jak rok. U mnie bez żadnych postanowień noworocznych.. nigdy
nie rozumiałam po co to wszystko. Jak ktoś chce coś w życiu zmienić może to zrobić przez
cały rok a nie tylko na początku nie? U mnie ostatnio trochę się dzieje.. aż mi czasu na to
wszystko momentami brakuje. Maturka.. studniówka! Jak ja czekam na ten wieczór to nie
macie nawet pojęcia (na pewno będzie relacja). Ktoś z Was jest również w maturalnej? 
To wiecie jak się czuję i jak bardzo teraz cisną w szkole.. ale staram się jakoś to przetrwać.
Rozpisać się i opowiedzieć co porabiam? Zwyczajnie nie mam dziś na to ochoty.
Co powiecie na mały miks zdjęć z telefonu? Ja tam uwielbiam się dzielić z wami tymi fotkami:)




No i jeszcze jedna ważna rzecz! Może ktoś z Was jeszcze nie ma kalendarza na 2017rok? 
To bardzo dobrze się składa! Na stronie dlaschroniska.pl macie świetne kalendarze a kupując 
je ratujesz bezdomne zwierzaki, ponieważ kwota zebrana na ich sprzedaży idzie na dary
dla zwierzaków. Nie wahajcie się - kupujcie!


21 komentarzy:

  1. super miks! dodawaj więcej na snapchatowe mystory:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega fajny post :) I mega fajna z tym kalendarzem. Fajnie że ją promujesz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Mam pytanie z kąd jest ten cudowny płaszczyk?

    http://isabellca-byib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno kupię ten kalendarz, uwielbiam zwierzęta. Kiedyś chciałabym być w schronisku jako wolontariusz. Zobaczymy czy to wypali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna inicjatywa z tymi kalendarzami. Każdy potrzebuje a kupując można pomóc. Powodzenia na maturze i dobrej zabawy na studniówce :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post

    http://skucinskaemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna jest ta czerowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już nawet nie próbuję pisać postanowień, bo i tak nic później z tego nie wychodziło. A klasa maturalna? Kiedy to było...

    Wpadnij do mnie, jak bd miała ochotę, http://douceurvoix.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :) i cudowna czerwona sukienka :)

    Kisses, Werrru.
    www.werrru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też nigdy nie robilam żadnych podsumowan roku czy też noworocznych postanowien :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kalendarz super pomysł i praktyczny zakup

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mimowolnie tworzę sobie w głowie postanowienia na 2017, taka już jestem, haha. Śliczna ta czerwona sukienka na pierwszych zdjęciach ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny lekki post. Również cisną mnie w szkole, masakra. Damy rade :) || nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez nie jestem fanka postanowień, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


  15. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Mysle, ze następne wpisy beda równie ciekawe.
    Jeśli szukasz naprawy, konfiguracji PC itp w Warszawie to zajrzyj :

    Komputery PC Urysnów

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja, ja jestem w maturalnej! Nie mam pojęcia, kiedy zleciały mi te trzy lata liceum :(
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow wyglądasz zjawiskowo w tej czerwonej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia i śliczna sukienka :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń