piątek, 7 listopada 2014

long break


Witam wszystkich po sporej przerwie! Wybaczcie, ale nie mogłam się zabrać za napisanie
czegoś tutaj.. nie chodzi tu głównie o brak czasu, bo jakaś chwila na napisanie na pewno
by się znalazła ale nie miałam zwyczajnie do tego głowy. Aktualnie rozpoczął się dla mnie długi,
4 dniowy łikendzik, na który czekałam niecierpliwie przez dobry miesiąc!  Nie dlatego, że jest
taki długi ale dlatego, że w niedzielę szykują się połowinki mojej szkoły :) W końcu przyszedł
ten czas, kiedy mogę się porządnie wyszaleć i odstresować... chociaż w sumie w ostatnim
czasie miałam szkołę mówiąc brzydko w czterech literach. Nie miałam siły na to żeby sie
uczyć, po prostu olałam to po całości.. ale koniec tego dobrego, czas zacząć znowu spiąć się
troszkę.. ale to dopiero po weekendzie :) A pro po szkoły, jakoś w przyszłym tygodniu 
dostaniemy w końcu mundury szkolne! Czekamy na nie już dosyć długo, dlatego im
dłużej tym bardziej nie mogę się tego doczekać! Myślę, że pokarzę wam jak w nim wyglądam
i opiszę może trochę szkołę i profil, który wybrałam, bo tak patrząc nic konkretnego wam
o niej jeszcze nie pisałam :) 



Pozdrawiam, miłego weekendu ;)


10 komentarzy:

  1. Haha lubie takie naturalne zdjęcia! :3
    Masz swietynego bloga wiec klika obserwacje! :)
    Zapraszam cie tymczasem do obejrzenia moich zdjęc i czekam na twoją opinie! :)
    buziaki ;*

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To czekamy na przypływ weny do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też w sumie szkołę olewałam po całości i mega się ciesze ,że mamy długi weekend :D obserwuje <3

    http://siesiemsoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń