czwartek, 17 lipca 2014

delicious

cześć! Miał być to post typu ' ciąg dalszy ' jeżeli chodzi o Bułgarię, ale stwierdziłam, że
żal mi posta. Może kiedyś powspominam wam jeszcze troszkę o Bułgarii i dodam inne zdjęcia.
Dzisiaj chciałam napisać o dzisiaj :D Byłam z Sandra w mieście. Głównie pojechałyśmy sobie
na kawę do Starbucks'a ale skorzystałyśmy z tego, że jesteśmy w mieście i połaziłyśmy co nieco.
Wpierw po kawę i do parku, potem na Maltę kończąc na zakupach z moimi rodzicami i Sandrą
oczywiście..Niedawno pojechała ode mnie i stwierdziłam, że skorzystam z chwili i dodam post. Za
 tydzień w sobotę jadę do jej babci a potem jedziemy do Kołobrzegu na jeden dzień :) Myślę, że do
 tego czasu napiszę wam jeszcze o czymś, ponieważ mam już plan co tutaj dodać.. potem oczywiście
post o wyjeździe:) Ostrzegam was, że dodane zdjęcia są jakości telefonicznej.. no bo przecież nie
wezmę aparatu tak po prostu do miasta :) A wam jak mija czas wolny? Jakieś plany na najbliższe dni?


Oczywiście połowa zdjęć z kawą.. po prostu później nie myślałam o tym, żeby
robić ciągle zdjęcia... wybaczcie. :)


6 komentarzy:

  1. świetne zdjecia :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa z Costy jet najlepsza *-*
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    mikaela-nowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznee zdjeecia <3

    http://tinaa-tinaaa.blogspot.com/ zapraszam do mnie na nowego posta - mysle, ze skomentujesz :D
    http://pemq12.blogspot.com/ i na bloga mojego kolegi, który również dodał nowego posta i jak możesz to skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz iphona?

    OdpowiedzUsuń